EN LITEN PROMENAD.


DENNA lilla goding, min bror och hans fru har vart och hälsat på ikväll. Hon kom springades med sin mössa och sa "uut" "uut". Så vi tog på oss kläder och gick ut på en mysig liten promenad i solen. kvalitetstid när den är som bäst. man fascineras alltid över hur barn kan vara så otroligt goa och mysiga som dom är, det finns ingen gräns för deras charm. tur att jag har mina syskonbarn, annars vet jag inte riktigt hur det hade gått.
Påskägget är hittat, påskmiddagen äten och nu blir det snart att göra sig iordning sig för midnattsmässa i stadskyrkan! GLID I FRID!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja jag älskar den. Det är min absoluta favoritfilm! Helt underbar!!

2012-04-20 @ 08:50:46
URL: http://katarinabarruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0