ONEHUNDREDFOURTEEN

Låt nummer två på månadens lista är en låt som jag hittade via en bilreklam. Ett rätt så okänt band som ännu inte har släppt så mycket mer än några eps, The Majority Says, men jag är otroligt spänd på vad som komma skall, känns som det bara är en tidsfråga innan dom slår igenom.. Lyssna in låten!!
The Majority Says – 114


NU TILL DAGENS KÄRLEK. måste säga at jag dog en smula. säger bara ankle cuffs- så äckligt snyggt! bara måstemåstemåste bli en lycklig ägare av ett par i silver snarast!
GLID I FRID.

Kommentarer
Postat av: kristina

låten är fantastiskt! (och du har börjat blogga igen!!! :)))))

2012-04-02 @ 20:11:29
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: Malin E.

Åh jag har alltid fastnat för den låten när den har gått på reklam, TACK!!

2012-04-02 @ 21:04:39
URL: http://thatsillygirl.blogspot.com
Postat av: Cicci

Åhh att det är snyggt med ankle cuffs!!!

2012-04-02 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0